Sopiva yhteistyökumppani on avain onnistuneeseen yhteistyöhön

Kirjoittanut Advania Finland 17.7.2019 13:45

Erityisesti isojen palvelu- ja laitehankintojen osalta hyvän yhteistyön ja kumppanuuden merkitys korostuu entisestään. Yhteistyö toimittajan tai kumppanin kanssa tarkoittaa mm. avointa ja jatkuvaa kommunikaatiota, yhteisiä tavoitteita ja mittareita, toiminnan jatkuvaa seurantaa molempien näkökulmasta, riskien ja toisaalta onnistumisten jakamista.

Hyvän yhteistyökumppanin valinta saattaa tuntua työläältä ja isolta päätökseltä. Sopimuskaudet ovat pitkiä, joten sopimusta ei kannata solmia kenen tahansa toimittajan kanssa. Meillä Advanialla on pitkä kokemus muutoksien läpiviennistä ja asiakkaan tukemisesta. Tavoitteenamme onkin tehdä tarvittavat toimenpiteet mahdollisemman helpoksi asiakkaillemme sekä heidän asiakkailleen.

Esimerkiksi Contact Center -palvelua hankittaessa on hyvä huomioida:

  • Palvelun tuottajan vakavaraisuus ja luotettavuus

  • Miten hankittua palvelua voidaan helposti laajentaa yrityksen toiminnan kasvaessa?

  • Voidaanko Contact Center integroida sujuvasti yrityksen muihin tietojärjestelmiin ja sovelluksiin?

  • Onko etätukea aina saatavilla?

Me Advanialla suunnittelemme ja toteutamme juuri sinulle sopivia kokonaisuuksia, vahvuutenamme on kokonaisuuksien hallinta ja ajatuksella tehdyt ratkaisut. Erikoisosaamistamme on myös saumaton integraatio. Sen avulla maksimoit järjestelmistäsi saatavan hyödyn.

Kiinnostuitko? 

Ota yhteyttä

Aiheet: Kumppanuus

Jaamme blogissamme ajankohtaista tietoa rikastetun asiakaspalvelukokonaisuuden kehittämisestä ja merkityksestä. Kirjoittajina toimivat Advanian asiantuntijat.

Tilaa artikkelit sähköpostiisi

Viimeisimmät artikkelit